10 czerwca 2015

Mój (nie)zwykły pies - WYNIKI !! :)



Każdy, kto choć raz organizował konkurs, wie że wybór zwycięzcy to ciężki kawałek chleba. 
No bo przecież chciałoby się nagrodzić wszystkich, nie tylko jedną osobę, wszakże każdy pupil jest wyjątkowy! 


Niestety (jeszcze!) nie wygrałam w totka, toteż nie mogę nagrodzić wszystkich. 

Cały album zawiera 47 zdjęć, z których zostały wybrane następujące :



Za największą ilość lajków pod zdjęciem zwyciężył Syriusz! 
 - W kupie siła! W tym wypadku kupą okazało się wsparcie ponad dwustu osób z  ponad trzytysięcznej rzeszy fanów Syrka na ich fejsbukowym FP :-)




"Syriusz jest niezwykły w każdym calu swojej yorkowatości.
Niezwykle charakterny, wredny i żarłoczny mały geniusz.
I umie przeprowadzić reakcję otrzymywania etylometyloaminy Emotikon tongue
Ja tego nie umiem."





Przyznam, że ja też nie :-) I powiem więcej, ja nawet nie wiem czym jest etylomylocośtam, dlatego tym bardziej gratuluję Syrkowi twórczości! :)


W nagrodę ląduje do Was 5x 500g Dolina Noteci z indykiem
oraz dowolnie wybrana muszka ze sklepu Malina Crafts. Gratulujemy! 




Tamtararaaaam.....


Na podium natomiast, jak na dyni, staje ....



Rustie, który oczarował mnie swoimi akrobacjami. Jestem zahipnotyzowana patrząc na to zdjęcie, to mądre spojrzenie mówiące "Nie rób ze mnie cyrkowca, człowieku daj smaka!" :-) 




Dla Was wybrana obroża lub chusta ze sklepu Malina Crafts oraz oczywiście 5x500g Dolina Noteci Premium z indykiem :) GRATULACJE! :)









I jeszcze wyróżnienia. Postanowiłam nagrodzić (wprawdzie drobiazgami) jeszcze dwa psiaki.
A czym? Zobaczycie jak przyjdzie listonosz :-)


Tak więc wyróżnienie numer 1 dla :

Aliji (dobrze odmieniłam?!) i Magdy
Moje serce skradł cudowny uśmiech na całej rozciągłości pyska! Głuchota jak widać poniżej nie przeszkadza absolutnie w radości z życia!    :)









Oraz wyróżnienie numer 2 dla :

Kosmity i Ewy!

Który kosmicznie rozbawił mnie swoją, podniesioną w chodzie, łapką :-) Wygląda to jakby szedł dumny ze złapania kurczaka :-) Urocze! 






Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za udział w konkursie i proszę aby nikt nie przejmował się, że jego psiak nie został wybrany! Na prawdę ciężko jest dokonać wyboru, gdy tyle śliczności ląduje w jednym albumie :-) Bądźcie na bieżąco z naszym blogiem i fanpejdżem, bo już niedługo pojawi się kolejna szansa na zgarnięcie nagród, w najbliższym czasie planuję kolejne dwa konkursy, więc nic straconego! :)


Wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym osobom gratuluję i zapraszam na maila:
nieznanakarina@gmail.com , gdzie omówimy szczegóły dotyczące nagród i ich wysyłki! :)






9 komentarze:

  1. Hurra :D Konkurencja spora więc tym bardziej cieszy nas wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa, dzięki! :)
    Przede wszystkim tym którzy zagłosowali <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie WOW! Zdjęcia niesamowite, wybór był na pewno trudny. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiech Aliji przecudowny, dla mnie numer jeden. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawisz komentarz, będzie nam bardzo miło :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Życie z Jack Russellem, Psi blog o Jack Russell Terrorze :-), AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena